اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

اعدام جنایتکارانه دو زندانی در ملأ عام در خمین شمار اعدامها در یک هفته به ۲۱ تن و از زمان روی کارآمدن پزشکیان به ۲۱۴ زندانی بالغ میشود

اعدام جنایتکارانه دو زندانی در ملأ عام در خمین
شمار اعدامها در یک هفته به ۲۱ تن و از زمان روی کارآمدن پزشکیان به ۲۱۴ زندانی بالغ میشود

خامنه‌ای در وحشت از انفجار خشم مردم و جوانان شورشگر و نگران از عواقب ضربات کمرشکنی که در منطقه دریافت کرده، برای روحیه دادن به نیروهایش و ممانعت از بالاگرفتن قیام از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.
دژخیمان در یک جنایت فجیع دوشنبه ۹ مهر دو زندانی را بخاطر هلاکت یک افسر نیروی سرکوبگر انتظامی در آذر ۱۳۹۹، در خمین در ملأعام حلق‌آویز کردند.
پنجشنبه ۵ مهر امان‌الله نهتانی در زندان زاهدان، یک زندانی در اصفهان و میلاد اخلاص‌پور در زندان کرمان اعدام شدند. چهارشنبه ۴ مهر علاوه بر ۴ زندانی که اعدام‌ آنها در اطلاعیه قبلی اعلام شد، ایوب سعدی خانی در شیراز به دار آویخته شد.
به این ترتیب شمار اعدام‌ها در یک هفته گذشته به ۲۱ تن و از زمان روی کار آمدن پزشکیان از مرداد ماه به ۲۱۴ زندانی بالغ می‌شود که هشت نفر از آنها از زنان زندانی بوده‌اند.

مقاومت ایران ملل متحد و ارگانهای ذیربط و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری برای نجات جان زندانیان زیر اعدام فرا می‌خواند. رژیم بی عملی در برابر موج اعدامها را چراغ سبزی برای ادامه جنایت و جنگ افروزی تلقی میکند. ادامه روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم باید به توقف اعدام و شکنجه مشروط شود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹ مهر ۱۴۰۳ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا