اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

سفر پاسدار قاليباف به سوئیس و شرکت او در نشست اتحادیه بین المللی مجالس قویاً محکوم است

سفر پاسدار قاليباف به سوئیس و شرکت او در نشست اتحادیه بین المللی مجالس قویاً محکوم است

قالیباف بخاطر جنايت جنگي و جنايت عليه بشريت باید در برابر عدالت قرار گيرد

مقاومت ایران سفر پاسدار سرتیپ محمدباقر قالیباف به سوئیس و شرکت در نشست اتحادیه بین المللی مجالس را قویاً‌ محکوم کرده و تاکید میکند این پاسدار جنایتکار، به خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی باید در برابر عدالت قرار گیرد.

قالیباف همواره در زمره بالاترين مهره هاي سركوب، جنگ افروزي و دزدي و چپاول در رژیم آخوندی بوده و از ابتداي حاكميت آخوندها در سركوب مجاهدين و اعتراضات و قیامهای مردمی، سركوب مردم كردستان، جنگ ضد ميهني و غارت و چپاول نقش بسيار فعالي ايفا كرده‌است.

وی در جريان جنگ ضد ميهني فرماندهي لشگر ۲۵ ضدكربلا را بر عهده داشت و هزاران کودک و دانش آموز را به میدانهای مین فرستاد. به پاس همین جنایتها او متعاقبا به ریاست ستاد نیروی زمینی سپاه منصوب شد. در سال ۱۳۷۳ به فرماندهي قرارگاه ضد خاتم الانيبا، كه بزرگترين مجمتع اقتصادي كشور در حاكميت آخوندي است، منصوب و سه سال بعد، فرمانده نيروي هوايي سپاه شد و نقش بسیار مهمی در شكل گيري یگانهای موشکی سپاه و گسترش آنها از ۳ تیپ به ۵ تیپ ايفا كرد.

در تير ۱۳۷۸، قاليباف نقش فعالی در سركوب قيام دانشجويان داشت. درسال ۱۳۹۲ وقتي كانديداي رياست جمهوري شده بود در اين باره گفت: «حادثه سال ۷۸ که در کوی دانشگاه اتفاق افتاد، آن نامه‌ای را که ( به رييس جمهور رژيم) نوشته شد بنده با آقای سلیمانی (پاسدار قاسم سليماني) بوديم. وقتی (دانشجویان) به سمت بیت رهبری راه افتادند، بنده فرمانده نیروی هوایی سپاه بودم. عکس من روی موتور ۱۰۰۰ با چوب هست. با حسین خالقی. ایستادم کف خیابان که کف خیابان را جمع کنم. آن جایی که لازم باشد بیاییم کف خیابان و چوب بزنیم، جزو چوب زن‌ها هستیم. افتخار هم هست از سال ۵۸ هم عليه مسعود رجوي چوب ميزديم. تو خيابان، دانشگاه و دانشكده. جلوشان را ميگرفتيم خوب ما جزو دار و دسته بچه هاي شهيد بهشتي بوديم. از آن روزما اونجوري كه لازم بوده چوب بزنيم كف خيابان چوب ميزديم. نگفتم من سردار فرمانده نيروي هوايي هستم، ترا چه به كف خيابان فرماندهي اينجا كف خيابانه.»

او در ۱۳۷۹، به فرماندهی نیروی سرکوبگر انتظامی منصوب و در مهر ۱۳۸۱ طرح امنیت اخلاقی را سازمان داد و در جریان اعتراضات دانشجویی ۱۳۸۲ در شوراي عالي امنيت رژيم گفت: «به عنوان فرمانده ناجا شخصاً له و جمعشان مي كنم».

قاليباف از ۱۳۸۴ به مدت ۱۲ سال در پست شهردار تهران به دزدي، غارت و چپاول و واگذاركردن اموال شهرداري با ثمن بخس به سرکردگان سپاه و سایر ايادي رژيم مشغول بود و در همين دوران طرح سرکوبگرانه جداسازی زنان را در شهرداريها به اجرا درآورد. او از سال ۱۳۹۹ در پست رئیس مجلس ارتجاع سیاستهای سرکوبگرانه و جنگ افروزانه خامنه ای را پیش می‌برد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۲۳ مهر ۱۴۰۳ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۴)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا