اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

خانم رجوی: در حكومت و حاكميت ملايان هيچ چيز عوض نشده و نخواهد شد

خانم رجوی: در حكومت و حاكميت ملايان هيچ چيز عوض نشده و نخواهد شد
پزشكيان آنچه را نبايد بگويد گفت و تصريح كرد خامنه اي شخصاً وزيران را تعيين و تأييد كرده
و همه چيز با توافق «سازمان‌های امنیتی، سپاه، سازمان اطلاعات و همه کسانی که باید توافق کنیم» انجام شده
پزشکیان از ابتدا گفته بود چون نظام را در خطر می‌ديد، آمده و برنامه‌اش اجرای سياست‌های خامنه‌ای است
اما برنامه مردم ايران، جمع‌كردن بساط خامنه‌ای و تماميت رژیم ولايت‌فقيه است
۱۲۴ اعدام در يك ماه گذشته، بيانگر همه چيز در مورد وضعيت رژيم و رئيس جمهور جديد آن است

 

رئیس جمهور جدید خامنه‌ای در بحبوحه اعدام‌ها، با تأکید بر وفاداری خود و وزرایش به ولایت فقیه ملتمسانه از مجلس ارتجاع خواست برای بیرون آمدن از «بحرانها» کابینه او را تأیید کنند. او خاطرنشان كرد در غير اينصورت «من بعید می‌دانم بتوانیم از این بحرانها بیاییم بیرون».
پزشكيان براي به دست آوردن رأي موافق باندهاي متخاصم رژيم در جنگ قدرت، ناگزير پرده‌ها را كنار زد و دست خامنه‌اي را رو كرد و گفت: «چرا داريد من را وادار مي‌كنيد يك چيزهايي كه نبايد بگويم، بگويم؟».
او افزود: «بدون هماهنگی، ما کاری نکردیم چه با پایین کمیته ها چه با بالا [با خامنه اي] با کسانی که باید ما هماهنگ می کردیم … با همه اون کسانی که باید توافق کنیم سازمان‌های امنیتی، سپاه، سازمان اطلاعات و همه اون کسانی که باید با همدیگه توافق کنیم توافق کردیم».
پزشكيان به عنوان مثال اعتراف كرد وزير ارشاد با دستور تلفني خامنه اي تعيين شده و تنها زني هم كه در اين كابينه به عنوان وزير راه و شهرسازي معرفي شده «اصلاً خود آقا گفتند كه باشد». كما اينكه وزير خارجه «عراقچی، اولین کسی بود که آقا قبول کردند اصلاً قبل از اینکه اسم وزرا را بگویيم ایشان را آقا قبول کردند».
خانم رجوي خاطرنشان كرد: همه چيز گوياي اين حقيقت است كه دولت جديد آخوندها نیز مانند دولتهای قبلی ابزار دست خامنه‌ای و سپاه پاسداران است و در مؤلفه‌های اصلی سیاست نظام به ویژه سرکوب، چپاولگری، پروژه های اتمی و تروریسم و جنگ افروزی خارجی زاویه ای ندارد. بی‌جهت نیست که پزشكيان، امروز در جلسه مجلس رژيم در باره خود و وزرايش گفت «اعتماد کنید، اینجوری نیست که یکی بیاید در مقابل ولایت باشد، بنده با او کنار بیایم». او سوگند خورد :«به خدا میخواهیم همان چشم‌اندازی که رهبر معظم تعیین کرده با قدرت به آن برسیم».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ (۲۱ اوت ۲۰۲۴)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا