Uncategorized

بازی تکراری و مبتذل وزارت اطلاعات رژیم آخوندها علیه مقاومت ایران با برگ سوختهٔ ”کودک سربازان“ قرن گذشته!

 

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران-آلمان

بازی تکراری و مبتذل وزارت اطلاعات رژیم آخوندها علیه مقاومت ایران با برگ سوختهٔ ”کودک سربازان“ قرن گذشته!
توسط مجاهدین خلق ایران از طریق یک ”خبرنگار دوست نظام“ تحت عنوان ”خبرنگار آزاد“

در شرایطی که مراکز جاسوسی و صدور تروریسم رژیم ایران در آلمان که بیش از ۴دهه تحت عنوان مراکز اسلامی کار می‌کردند به حکم قانون بسته می‌شود؛ در حالی‌که رژیم آخوندها از انتشار گزارش آقای جاوید رحمان گزارشگر ویژه در پایان مأموریت ۶ساله‌اش درباره حقوق‌بشر در ایران توسط ملل متحد در مورد اعدام‌های دستجمعی مجاهدین در سال‌های ۱۳۶۱ و ۱۳۶۰ و قتل‌عام ۱۳۶۷ به‌عنوان جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی به خشم آمده است؛ و در شرایطی که رژیم از تظاهرات بزرگ هموطنانمان در برلین در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۴ به ستوه آمده و روز گذشته در دادگاه ”انقلاب اسلامی“ در تهران در جریان محاکمهٔ غیابی سازمان مجاهدین و ۱۰۴تن از رهبران و مسئولان آن آخوندی به نام صداقت اعلام کرد که حکم همه آنها به‌دلیل سرکشی در برابر خمینی و خامنه‌ای (بغی) اعدام است؛
وزارت اطلاعات دیکتاتوری دینی، برای تکمیل سیرک دادگاه غیابی خود با یک آکت سیاسی به یک بازی تکراری و مبتذل علیه مقاومت ایران روی آورده و با به کار گرفتن یک خبرنگار دوست ملایان درصدد است با برگ سوخته ”کودک سربازان“ قرن گذشته! و اکاذیب تکراری و متعفن از طریق همین خبرنگار در تاگس سایتونگ به شیطان‌سازی از مقاومت ایران بپردازد.
نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان امروز از سؤالات خبرنگار ”دوست نظام“ مطلع شد که سراپا کلیشه افترائات پیشین خبرنگارانی از همین دست، از جمله در فرانکفورتر آلگماینه (می ۲۰۲۰) و اشپیگل (فوریه ۲۰۱۹) بود که متعاقباً دادگاه در هر دو مورد لجن‌پراکنی مزدورانی را که تحت عنوان“ اعضای سابق“ مجاهدین به نشر اکاذیب پرداخته بودند، محکوم شناخت.
دادگاه هامبورگ در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ برای فرانکفورتر آلگماینه تکرار ادعای «جدا شدگان در مورد شکنجه در سازمان» و «ممنوعیت اعضای مجاهدین خلق برای تماس با بستگان خود و ممنوعیت در اختیار داشتن تلفنهای همراه» را ممنوع کرد. عصبانیت دیکتاتوری دینی از این محکومیتها به آنجا رسید که عوامل آن در ۴ دسامبر ۲۰۲۳ دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در برلین را به آتش کشیدند.
لرد ایوبری فقید در ژوئن ۲۰۰۵ در یک نامه به دیدبان حقوق‌بشر دعاوی یک مزدور اطلاعات ایران به نام صادقی‌نژاد دربارهٔ قتل قربانعلی ترابی توسط مجاهدین را تکذیب و افشا کرده بود. هیأت تحقیق پارلمان اروپا نیز که در ژوئیه ۲۰۰۵ از قرارگاه اشرف در عراق بازدید و با افراد مختلف مصاحبه کرده است، در گزارش مبسوط خود این اراجیف را تکذیب کرد.
در فوریه ۲۰۲۲ خانم‌ها زهرا سراج (همسر قربانعلی ترابی) و معصومه ترابی (خواهر قربانعلی ترابی) دروغهای وزارت اطلاعات ایران را همراه با انتشار عکسی از قربانعلی ترابی در سفر به ژنو برای شهادت دادن در کمیسیون حقوق‌بشر برملا کردند. در ۱۸ و ۱۹ فوریه ۲۰۲۲ شانزده تن از اعضای این فامیل نیز لجن‌پراکنی‌های وزارت اطلاعات را افشا و محکوم کردند که در همان زمان در رسانه‌های مقاومت ایران منعکس شد. آنها برای شهادت دادن در هر دادگاه و مرجع بین‌المللی آماده‌اند. استفاده از کودک سربازان در عملیات نظامی توسط مجاهدین در قرن گذشته نیز حتی در یک مورد صحت ندارد. کلیپ تصویری محمدرضا ترابی که تصریح می‌کند در هیچ عملیات نظامی او و کسانی که همسن او بودند شرکت نداشتند، ضمیمه است (برگرفته از اینترنت).

لینک به کلیپ تصویری محمدرضا ترابی

سوابق و رسیدهای مالی ۷۲۰ هزار لک کمک مجاهدین در آلبانی به محمدرضا ترابی (از مارس۲۰۱۷ تا سپتامبر ۲۰۱۸ قبل از این‌که علیه مجاهدین مورد استفادهٔ وزارت اطلاعات ملایان قرار بگیرد) قابل ارائه است.
نماینده مقاومت برای ارائه کلیه اسناد و مدارک و پاسخ به همهٔ سؤالات از سردبیر تاگس سایتونگ ملاقات می‌خواهد.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران -آلمان
۱۴ اوت ۲۰۲۴

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا