اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

۷ اعدام جنایتکارانه در روز چهارشنبه ۶۰ اعدام در ۹ روز در جریان معرفی کابینه رئیس جمهور خامنه ای، کابینه اعدام هر ۳.۵ساعت یک اعدام

 

۷ اعدام جنایتکارانه در روز چهارشنبه
۶۰ اعدام در ۹ روز در جریان معرفی کابینه رئیس جمهور خامنه ای، کابینه اعدام هر ۳.۵ساعت یک اعدام

دژخیمان خامنه ای امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد دست کم ۷ زندانی را در زندان‌های قزلحصار، سبزوار و بم به دار آویختند. در این اعدام‌های جنایتکارانه سعید نیازی، بهروز وفایی، ناصر شریفی و یک زندانی دیگر در زندان قزلحصار، رضا زرد کوهی و موسی‌الرضا ابراهیمی در سبزوار و حامد شه‌بخش در بم حلق‌آویز شدند.
به این ترتیب در ۹ روز گذشته همزمان با معرفی کابینه رئیس جمهور جدید و مباحث مقدماتی و جنگ گرگها در این ارتباط، فاشیسم دینی حاکم بر ایران دست کم ۶۰ زندانی، یعنی هر 3.5 ساعت یک زندانی را حلق آویز کرده است. کابینه جنایت و اعدام.
معامله و مذاکره با پدرخوانده اعدام و تروریسم در جهان امروز هیچگونه مشروعیتی ندارد و تنها به ماشین کشتار و تروریسم و جنگ افروزی سوخت میرساند. مقاومت ایران بار دیگر ملل متحد را به اقدام فوری برای نجات زندانیان محکوم به اعدام و طرد این رژیم از جامعه بین المللی فرامیخواند. خامنه ای و دیگر سردمداران فاشیسم دینی برای چهاردهه جنایت علیه بشریت و نسل کشی باید در برابر عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ (۱۴ اوت ۲۰۲۴)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا