اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

افزایش اعدام‌های جنایتکارانه همزمان با معرفی کابینه رئیس جمهور جدید خامنه ای، ۵۱ اعدام در یک هفته

افزایش اعدام‌های جنایتکارانه همزمان با معرفی کابینه رئیس جمهور جدید خامنه ای، ۵۱ اعدام در یک هفته
۲۹مین هفته «کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام» با اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در ۱۸ زندان ایران

خانم مریم رجوی: کشتار فزاینده زندانیان خشم عمومی علیه رژیم را مضاعف میکند. بی عملی جامعه جهانی دیکتاتوری دینی را هم در ادامه جنایت در ایران و هم ترور و جنگ افروزی در خارج تشویق میکند
خامنه ای همزمان با معرفی کابینه رئیس جمهور جدیدش و تشدید جنگ گرگها در میان باندهای فاشیسم دینی، برای ایجاد جو رعب و وحشت و ممانعت از قیام مردم، به اعدام زندانیان شتاب داده است. دژخیمان امروز سه‌شنبه ۲۳ مرداد یک زندانی به‌نام فرج‌الله جمال زهی را در کرمان و دو زندانی را در رفسنجان به دارآویختند. دوشنبه ۲۲ و شنبه ۲۰ مرداد علاوه بر اعدام‌هایی که در اطلاعیه ۲۲ مرداد اعلام شد، ۷ زندانی دیگر به دست جلادان حلق‌آویز شدند. در این اعدام‌های جنایتکارانه آیت بیرانوند ۲۲ ساله و زندانی دیگری در روز دوشنبه و روز شنبه میلاد هادی پور و شیرزاد رشادت در زندان خرم آباد و علی مهدویان ۳۲ ساله و دو زندانی دیگر در تبریز حلق‌آویز شدند. به این ترتیب طی یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ۵۱ زندانی حلق آویز شدند.
از طرف دیگر امروز سه شنبه ۲۳ مرداد زندانیان در ۱۸ زندان در سراسر کشور ۲۹مین هفته «کارزار سه شنبه های نه به اعدام» را با اعتصاب غذای خود برگزار کردند.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت خامنه‌ای با کشتار روز افزون زندانیان در صدد است نظام منحوس ولایت فقیه را از سرنگونی محتوم و بن بست های مرگبار نجات دهد. اما به عکس، این خونریزیهای بی حساب تنها خشم مردم و جوانان میهن را برای سرنگونی این رژیم مضاعف میکند. وی بار دیگر خواستار اقدام فوری بین المللی برای نجات جان زندانیان محکوم به اعدام و توقف ماشین اعدام در ایران شد و تاکید کرد سکوت و بی عملی، نه تنها دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را در ادامه جنایت و کشتار در ایران بلکه در ادامه ترور و جنگ افروزی در منطقه و جهان تشویق میکند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ (۱۳ اوت ۲۰۲۴)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا