اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - سال ۱۴۰۳

تعطيل مراكز رژيم در آلمان يك اقدام ديرهنگام اما ضروري عليه تروريسم و ارتجاع است

این اقدام بايد با ليست گذاري تروريستي سپاه و اطلاعات رژيم و تعطيل نمايندگيهاي آن و اخراج مأموران و مزدوران كامل شود مقاومت ايران از ۴ دهه پيش خواستار تعطيل مراكز رژيم براي جاسوسي و صدور ارتجاع و تروريسم بوده است

تعطيل مراكز رژيم در آلمان يك اقدام ديرهنگام اما ضروري عليه تروريسم و ارتجاع است كه بايد با

ليست گذاري تروريستي سپاه و اطلاعات رژيم و تعطيل نمايندگيهاي آن و اخراج مأموران و مزدوران كامل شود

مقاومت ايران از ۴ دهه پيش خواستار تعطيل مراكز رژيم براي جاسوسي و صدور ارتجاع و تروريسم بوده است

مقاومت ايران ممنوعيت مراكز فاشيسم ديني حاكم بر ايران در هامبورگ و مونيخ و فرانكفورت تحت عنوان ”مركز اسلامي” را هر چند با تأخير زياد صورت گرفت، يك گام ضروري در مقابله با ارتجاع و بنيادگرايي اسلامي و تروريسم دولتي ميداند كه رژيم ايران پدرخوانده آن در جهان امروز است. اين اقدام بايد با تعطيلي سفارت و نمايندگيهاي رژيم آخوندي و ديگر مراكز رژيم تحت پوش فرهنگي و مذهبي و تجاري و نامگذاري تروريستي سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و اخراج مأموران و مزدوران آنها تكميل شود.

اسناد بدست آمده از دیپلمات تروریست، اسدالله اسدی، فرمانده بمبگذاري در اجتماع مقاومت ايران در پاريس در تيرماه ۱۳۹۷ روشن ميكرد كه مركز اسلامي هامبورگ مورد استفاده وي براي هماهنگي هاي تروريستي و جاسوسي بوده است.

مقاومت ايران در چهاردهه گذشته همواره خواستار تعطيل مراكز رژيم براي جاسوسي و صدور ارتجاع و تروريسم تحت پوشهاي مختلف بوده است. اطلاعيه‌هاي نمايندگي شوراي ملي مقاومت در آلمان در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ و ۲۸ ژوييه ۲۰۱۷ دولت آلمان و ارگانهاي مسئول در اين كشور را به ممانعت از فعاليت كليه نهادهاي وابسته به رژيم ايران فراخوانده و تاكيد كرده بود مراكزي مانند مركز اسلامي هامبورگ بهيچوجه نه مسلمانان و نه شيعيان را نمايندگي مي كنند، بلكه تنها مبلغ ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران و مجري اوامر سپاه پاسداران، نيروي تروريستي قدس و وزارت اطلاعات ملايان كشورهاي مختلف جهان هستند.

سفارتها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی و همه مراکز و اماکن رژیم ایران در كشورهاي مختلف اروپايي تحت عناوين مذهبی و فرهنگی و تجاري مأموریتی جز اقدامات جاسوسی و تروریستی و دور زدن تحريمها و خريد تجهيزات براي سركوب و پروژه هاي اتمي ندارند. از اين رو مقاومت ايران بار ديگر خواستار تعطيلي آنها و اخراج مزدوران و ماموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران از اين كشورها مي شود. این لازمه حفظ امنیت در اروپا به‌ویژه حفاظت و امنیت پناهندگان ایرانی است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ مرداد ۱۴۰۳ (۲۴ ژوئيه ۲۰۲۴)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا