اطلاعیه‌های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران سال ۱۳۸۵

ايران – نمايش انتخابات ارتجاع – شماره ۲ کسادی بازار انتخابات خامنه‌ای بر اساس گزارشهای رسیده از ۲۱۹شهر در۳۱ استان

 

ايران – نمايش انتخابات ارتجاع – شماره ۲

کسادی بازار انتخابات خامنه‌ای بر اساس گزارشهای رسیده از ۲۱۹شهر در۳۱ استان

گزارشات دریافتی از حوزه‌های رای گیری در ۲۱۹ شهر از ۳۱ استان کشور تا ساعت ۱۶۰۰ به وقت ایران نشان می‌دهد که با وجود گذشت هشت ساعت از شروع رای گیری، حوزه‌ها همچنان خلوت است و در بسیاری از حوزه‌ها تعداد رای دهندگان انگشت شمار بوده و یا مراجعه کننده‌ای وجود نداشته است.

به عنوان نمونه در تهران در شعبه‌های یافت آباد، شهرک آزادی، ۱۳ آبان، دبیرستان دخترانه حدیث، خیابان عراقی نازی آباد، مسجد امام حسن و مدرسه حاج حسین مکتبی، شمار شرکت کنندگان انگشت شمار بود و در ساعتهای بعد از  نماز جمعه هم که کارگزاران رژیم انتظار مراجعه بیشتری داشتند خبری نبود.

پایگاه بسیج زنان در شهریار تهران موسوم به ریحانه النبی یک اتوبوس از زنان بسیجی را برای رای دادن به یکی از شعبه های رای گیری آوردند و سپس آنان را به حوزه‌های دیگر برای رای دادن مجدد بردند.

خبرگزاری رویترز در ۳ گزارش تصویری از حوزه‌هایی در نارمک، ایلام  و اصفهان از عدم حضور رای دهندگان خبر داد.

حوزه رای گیری در قم بنحو بیسابقه ای کساد بود. در ۶ساعت مشاهدات در ۸۴ شعبه رای گیری نشان می‌دهد که در ۳۴ شعبه هیچ رای دهنده‌ای وجود نداشته، در ۴ شعبه فقط یکرای دهنده، در ۳شعبه دو نفر، در ۸ حوزه سه نفر، در ۱۳ حوزه پنج نفر، در ۹ حوزه شش نفر، در ۵ حوزه هفت نفر، در ۲شعبه هشت نفر، در ۴ شعبه نه نفر و در ۱ حوزه ده نفر برای رای دادن آمده بودند.

در زندان زاهدان در بند زندانیان جرائم عادی، همه برگه‌ها از قبل نوشته شده و زندانیان را برای انگشت زدن می‌برند. در زندان دستگرد اصفهان زندانیان را مجبور به رای دادن می‌کنند.

نیروهای سرکوبگر بصورت گسترده در خیابانها حضور دارند. در متروی منیریه تهران تیم ضربت انتظامی با ۱۰ موتور و یک خودرو مستقر شده و کسانی را که دوربین در دست داشته باشند متوقف کرده و مانع فیلمبرداری آنها می‌شوند.

آخوند جنایتکار حاجی صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت «برای ریاست‌جمهوری باید کسی انتخاب شود که جبهه مقاومت را باور داشته باشد … نمی‌توانیم نسبت به غزه و لبنان بی‌توجه باشیم و نمی‌توانیم با اسرائیل و آمریکا دشمنی نکنیم.» (سایت حکومتی اعتماد آنلاین- ۸ تیر).

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۸ تیر ۱۴۰۳ (۲۸ ژوئن ۲۰۲۴)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا