اطلاعیه های کمیسیون دانشگاه‌ها

کمیسیون دانشگاهها: هلاکت جلاد ۶۷ بر خلق قهرمان ایران و بویژه بر خانواده های ۳۰هزار تن از شهدای مجاهد و مبارز تابستان ۶۷ مبارک باد

 

کمیسیون دانشگاهها: هلاکت جلاد ۶۷ بر خلق قهرمان ایران و بویژه بر خانواده های

۳۰هزار تن از شهدای مجاهد و مبارز تابستان ۶۷ مبارک باد

رسانه های رژیم آخوندی پس از ۱۷ ساعت تاخیر، از سقوط هلی کوپتر رییس جمهور رژیم و هلاکت او وهمراهانش خبر دادند.
خلق ستمكشيده ایران ازشنيدن اين خبر غرق شادی و خوشحالی گردید.

 این حادثه شایان تبریک به همه مردم ايران بخصوص خانواده هاي قتل عام سال ۶۷ است .
رییسی جلاد از ۱۹ سالگی جنایاتش را در سیستم قضایی خمینی پلید شروع كرد و تا زمان بهلاكت رسيدنش در جنايت هاي زيادي دست داشت. اعمال او در زمره جنايت عليه بشريت ودست داشتن در نسل كشي است ، عضويتش در هیئت مرگ خميني دجال و نقشي كه در اعدام مجاهدين ومبارزين سر موضع داشت باعث يك تنفر عميق وعمومي نسبت اوشده بود . شادي گسترده و همگاني مردم ايران گواه اين تنفر نسبت به اوست.
خامنه ای پلید و جنایتکار، رییسی را بدلیل شقاوت و سرسپردگی اش، به ریاست جمهوری گماشت. قصد خامنه ای جنایتکار از این امر یکدست کردن رژیمش برای مقابله با قیام شکوهمند مردم و کانون های شورشی بود. وحالا با از دست دادن رییسی آدمكش تمام آرزوهايش برباد رفت و رشته هایش پنبه شد و دیگر نمی تواند گماشته ای مطیع چون رییسی بیابد.
بقول آقاي مسعود رجوي آثارضربه از دست دادن رئيسي جلاد بر گيجگاه خليفه وارفته و فرتوت و نيروهاي روحيه باخته اش خرد كننده است و مرحله پاياني شاه را تداعي ميكند، بخصوص که کانون های شورشی و رزمندگان آزادي ايران در کمین لحظة کاری برای ضربه زدن به رژیم پوسیده آخوندی و سقوط و سرنگونی این رژیم پلید هستند.
کمیسیون دانشگاههای شورای ملی مقاومت ایران به درک واصل شدن این جرثومه جنایت و خیانت را به مردم ایران و کانونهای شورشی تبریک می گوید و اعلام ميكند، مقامات و دولت هايي كه به خاطر منافع حقير اقتصادي و امتيازات سياسي بر جنايت هاي رئيسي چشم بسته و مرگ جلاد ۶۷ رابه خامنه اي ضحاك تسليت ميگويند عملشان بسيار شرم آور است و فقط باعث خشم و
نفرت مردم ايران نسبت به اين عمل ننگين ميشوند و آنرا نميبحشند.
محمد علی شیخی
کمیسیون دانشگاههای شورای ملی مقاومت ایران
۳۱اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰ می ۲۰۲۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا